Nog maar een paar daagjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Moos - WaarBenJij.nu Nog maar een paar daagjes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Moos - WaarBenJij.nu

Nog maar een paar daagjes

Blijf op de hoogte en volg Moos

24 April 2014 | Nederland, Nederland

Whoooh!

Het komt nu echt dichterbij en ik kan zeggen dat ik nu wel echt zenuwachtig wordt! Het is toch wel ver en dan in je eentje reizen....maar zoals velen me al hebben verteld, ik zal leuke mensen ontmoeten en de mooiste avonturen beleven!!
Mijn backpack wordt binnenkort toch echt helemaal ingepakt en dan kan de reis echt beginnen!
Donderdag om 22:00 ga ik vliegen en ik kom dan 20:00 s'avonds in Thailand aan. Daar ga ik lekker bijkomen in mijn hotelletje voor drie daagjes.
De skytrain ligt dichtbij dus als ik niet zo heeeel veel last heb van mijn jetlag kan ik er ook nog lekker op uit.
Dan komt het echte werk! Een weekje op stap met de olifantjes. Hopelijk gaat dat me allemaal lukken, maar daar heb ik wel vertrouwen in..
Daar heb ik internet als goed is, dus dan komt er vast een mooi reisverslagje uitrollen :D!

Adioosssieeeeeee

  • 24 April 2014 - 21:04

    Pappa:

    Hoi Moniekje
    Ik hoop dat je het erg naar je zin zal hebben
    de eerste weken heb je al geplant wat je gaat doen
    vooral in de eerste week met de Olifanten lijkt me erg leuk
    hou mij vooral op de hoogte wat je gaat doen
    lijkt me leuk
    we gaan je 1 mei uitzwaaien hoor
    en ik hoop dat je het heel erg naar je zin zal hebben

    dikke knuffel pa

  • 25 April 2014 - 11:03

    Conny :

    Ha die Mo!
    Zeker dat je de tijd van je leven gaat beleven daar:D neem vooral de tijd om te genieten en hou vooral je verslagen bij, want ik wil je op de voet volgen!!

    Liefs

  • 25 April 2014 - 17:58

    Wojciech :

    Good luck!

  • 25 April 2014 - 18:15

    Ester:

    Heeeel erg veel plezier lieve mo!

  • 25 April 2014 - 19:48

    Carola:

    Lieve Moniek

    Bijna is het zover :-))
    Ik wens je heel veel plezier en geniet vooral het mooie Thailand

  • 25 April 2014 - 21:19

    Nina:

    Aah Moo, wat spannend! Gaat helemaal goed komen hoor. Ik ben benieuwd wat je allemaal zult beleven :D
    Ik ga je blog zeker wel volgen :)
    xx Nien

  • 30 April 2014 - 20:51

    Erik:

    HEY MOOTJE

    Veel plezier en probeer te genieten he
    !!! :) :) ;)
    grtz Erik

  • 02 Mei 2014 - 07:11

    Michiel:

    veel plezier. en doe voorzichtig tot over 2 maanden.

    groetjes michiel

  • 05 Mei 2014 - 22:24

    Karin:

    Tijd voor een nieuwe update :D :D :D

  • 08 Mei 2014 - 20:04

    Wojciech :

    I think she dont have Enthernet :)

  • 12 Mei 2014 - 23:34

    Ida Verkerk:

    Hoi Moniek,

    Heel veel succes en geniet van je prachtige reis. Ik ga het allemaal volgen hoor. Heel veel liefs uit Maarssen

  • 13 Mei 2014 - 14:37

    Dennis Je Broer:

    He moos heb ik zo toch nog je pagina gevonden. Ik ben benieuwd naar je eerste reisverslag. Veel plezier alvast daar. Dikke knuf Dennis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Moos

Actief sinds 24 April 2014
Verslag gelezen: 1231
Totaal aantal bezoekers 2060

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 02 Juli 2014

Thailand!!

Landen bezocht: